Neem contact op
Wil je meer informatie of heb je een vraag of verzoekje?
Neem dan even contact op via Instagram, Email of onderstaand formulier.
Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen!
Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Super leuk dat je een bestelling wilt plaatsen! Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelmandje en het afrekenproces te doorlopen. Je hebt de optie om een account aan te maken of af te rekenen als gast.
Wat zijn de betaalmethoden?
Betalingen kunnen gedaan worden via iDeal.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten variëren afhankelijk van je locatie en het aantal bestelde kaarten. Bekijk de pagina Verzenden en Levering voor meer informatie.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Bestellingen worden meestal binnen 1-4 werkdagen verwerkt en verzonden. De exacte levertijd hangt af van je locatie en de gekozen verzendoptie. Zie ook de pagina Verzenden en Levering.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op. Als de bestelling nog niet is verwerkt, kunnen er nog wijzigingen aangebracht worden of de bestelling geannuleerd worden.
Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb gehad?
Als je geen bestelbevestiging hebt gehad, kijk dan ook eventjes in je spam/ongewenste mailbox. Hier verdwijnen vaak mailtjes in. Als hij daar ook niet staat neem dan even contact op.
Kan ik een factuur krijgen?
Ja, zodra je bestelling is afgerond, ontvang je automatisch een factuur via e-mail. Als je deze niet hebt ontvangen, neem dan contact op.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of verkeerd is?
Ai, dat is vervelend! Als je bestelling beschadigd aankomt of als er iets verkeerd is gegaan, neem dan binnen 7 dagen contact op. We zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Komen de uitverkochte kaartjes weer terug op voorraad?
De meeste kaartjes die uitverkocht zijn zullen weer op voorraad komen. Je kunt een notificatie instellen zodat je bericht krijgt zodra je favoriete kaartje weer op voorraad is! Het termijn is niet op voorhand te zeggen.
Zijn de kaarten ook in een winkel te koop?
Ja! Een selectie van de kaarten is te koop bij: Sjoek|Interior&Collectibles.
Deze winkel is gevestigd in het centrum van Venlo op Klaasstraat 34.
Ik zou graag een gepersonaliseerde wenskaart willen, kan dat?
Dat kan! Sommige kaarten kunnen gepersonaliseerd worden, neem hiervoor even contact met mij op dan kijken we samen even naar de mogelijkheden.
Let op: dit geldt voor kleine aanpassingen in tekst of kleur, en geeft een meerprijs. Wenskaarten met een gekleurde achtergrond kunnen niet aangepast worden.
Wil jij een grotere hoeveelheid van gepersonaliseerde kaarten? Dan is er meer mogelijk. Kijk even op de pagina Kaart op maat, en neem contact op.
Zijn de kaarten handgemaakt?
De kaarten zijn allemaal door mij ontworpen en/of getekend. Hierna zijn ze door de drukker of door mij gedrukt op milieuvriendelijk Biotop papier.
Zit er een envelop bij de kaarten?
Ja, er zit een bruine kraft envelop bij ieder kaartje dat je besteld.
Kan ik korting krijgen?
Wie houdt er nou niet van korting? ;)
Hou de website en instagram in de gaten voor eventuele kortingscodes/acties.